Iltaa (tai aamua tai muuta kellonaikaa) kiltaan!
Tiedoksi tehtäköön kaikille, että minä jään kiltavalvojan (eli keskustelumoderaattorin) tehtävistä sivuun.
Häärään modetehtävissä vielä heinäkuun, mutta elokuun alusta alkaen multa on enää turha kysyä apua mihinkään tekniseen tai ylläpitotiimin sisäisiin neuvonpitoihin liittyvässä. Kiltamestarit ovat tämän jo mulle myöntäneet.
Ilmoitus ei tarkoita, että olisin lähdössä Killasta, eikä sitä, että Killan säännöt muuttuvat!
Jatkakaa yhä keskustelua teini- ja työturvallisesti, sääntöjen mukaisesti, ja uskoen kanssakiltalaisista ja pienistä erimielisyyksistä mieluummin hyvää ja tahatonta kuin pahaa ja tahallista. Silloin keskustelu sujuu! Joku muu vain valvoo keskusteluja tästedes.
Syynä yksinkertaisesti omat työt ja opinnot (pitäisi valmistua syksyllä ja saada gradu valmiiksi) ja pieni uuvahdus (moderointiin useammalla alustalla). Kaipaan kirjoitusaikaa, sekä tilaa keskustella kirjoittamisesta ja kirjallisuudesta omana itsenäni.
Olen jo alkukesästä ehdottanut kiltamestareille, että ennen Marrashaastetta voisi hakea uusia kiltavalvojia, ja tämä on käynnistymässä todennäköisesti loppukesästä.
Kannustan siis kaikkia Killan sääntöihin perehtyneitä (lue: kaikkia käyttäjiä, vähintään tämän jälkeen!) ja aktiivisia keskustelijoita harkitsemaan hommaa. Siitä saa paljon kivoja teknisiä valtuuksia pienen viestintävastuun lisäksi!
Haikailu kiittää parista valvojan vuodesta ja muutamista mukavista sanoista modetoiminnan palautekyselyissä! Ojennan hattuni eteenpäin.