Mä mietin että miten muotoilisin nuo niin ettei näyttäisi yhdeltä tekstiltä. Yritin listaa mut jostain syystä pallura tuli vaan ekan kohdalla
Mutta pitääpä lukasta toi yhtenä tekstipätkänä :D :D
eta. nyt mä sit hirnun täällä tälle hieman persoonalliselle runolle.
Miten palluralistauskoodin pitäisi toimia?
Re: Kynäismit
Ikävä kyllä pallura pitää lisätä joka nanoismille erikseen. Eli eikun maalaamaan haluttu teksti hiirellä ja klikkailemaan palluraa :p
Keskeneräiset ja niiden sanamäärät
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838
Runon lempikohtaukseni on kyllä ”Hei, kaki on monikko.”, joka tulee ihan puskista. Loppuratkaisu sioista hyöytyminen on minun elämäni perusta tosin kruunasi. En hetkeen muista lukeneeni jotain yhtä hauskaa!
Näyttää siis tältä:
Tämän kanssa joutuu vähän temppuilemaan. Ennen ensimmäistä kohtaa tulee tuo list-toiminto ja kaikkien muiden palleroiden eteen tähti-toiminta ja ihan loppuun taas list-loppu. Tähän voi olla jokin muukin tapa, mutta en vielä keksinyt mikä. Koodin täytyy näyttää tältä, että listan saa toimimaan:
Koodi: Valitse kaikki
[list]ensimmäinen kohta
[*]toinen kohta
[*]ja niin edelleen
[/list]
- ensimmäinen kohta
- toinen kohta
- ja niin edelleen
Re: Miten palluralistauskoodin pitäisi toimia?
Ja otin vapauden siirtää nää kynäismikeskustelusta helpommin löydettäväksi tänne, siltä varalta, että joku muukin ihmettelee samaa :D
Keskeneräiset ja niiden sanamäärät
Kiitos! Kun en keksinyt muuta kokeilin vaan [ list ] [/ list ] joka riville eikä siitä tullut mitään. Myös mietin että eihän se nyt muutenkaan niin voi mennä. Huomaa etten oo käyttänyt BBCodea pitkään aikaan. Ois tietenkin voinu googlata...