Miten palluralistauskoodin pitäisi toimia?

Tälle alueelle voit jättää palautetta yhteisön toiminnasta, kehitysehdotuksia ja kysyä kysymyksiä, jos et tiedä, mistä jokin löytyy tai minne postata jokin asia.
Shaluna
Aloittelija

Miten palluralistauskoodin pitäisi toimia?

Viesti: # 130Viesti Shaluna »

Mä mietin että miten muotoilisin nuo niin ettei näyttäisi yhdeltä tekstiltä. Yritin listaa mut jostain syystä pallura tuli vaan ekan kohdalla 🤔

Mutta pitääpä lukasta toi yhtenä tekstipätkänä :D :D

eta. nyt mä sit hirnun täällä tälle hieman persoonalliselle runolle.😅
Southpaw
Kiltamestari
Viesti:

Re: Kynäismit

Viesti: # 131Viesti Southpaw »

Shaluna kirjoitti: 04 Joulu 2023 00:07 Mä mietin että miten muotoilisin nuo niin ettei näyttäisi yhdeltä tekstiltä. Yritin listaa mut jostain syystä pallura tuli vaan ekan kohdalla 🤔
Ikävä kyllä pallura pitää lisätä joka nanoismille erikseen. Eli eikun maalaamaan haluttu teksti hiirellä ja klikkailemaan palluraa :p
Keskeneräiset ja niiden sanamäärät
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838
Ael
Kiltamestari
Viesti:

Viesti: # 132Viesti Ael »

Runon lempikohtaukseni on kyllä ”Hei, kaki on monikko.”, joka tulee ihan puskista. Loppuratkaisu sioista hyöytyminen on minun elämäni perusta tosin kruunasi. :lol: En hetkeen muista lukeneeni jotain yhtä hauskaa!
Shaluna kirjoitti: 04 Joulu 2023 00:07 Mä mietin että miten muotoilisin nuo niin ettei näyttäisi yhdeltä tekstiltä. Yritin listaa mut jostain syystä pallura tuli vaan ekan kohdalla 🤔
Tämän kanssa joutuu vähän temppuilemaan. Ennen ensimmäistä kohtaa tulee tuo list-toiminto ja kaikkien muiden palleroiden eteen tähti-toiminta ja ihan loppuun taas list-loppu. Tähän voi olla jokin muukin tapa, mutta en vielä keksinyt mikä. Koodin täytyy näyttää tältä, että listan saa toimimaan:

Koodi: Valitse kaikki

[list]ensimmäinen kohta
[*]toinen kohta
[*]ja niin edelleen
[/list]
Näyttää siis tältä:
  • ensimmäinen kohta
  • toinen kohta
  • ja niin edelleen
//Southpaw ehti väliin, mutta lähetän silti.
Southpaw
Kiltamestari
Viesti:

Re: Miten palluralistauskoodin pitäisi toimia?

Viesti: # 133Viesti Southpaw »

Ja otin vapauden siirtää nää kynäismikeskustelusta helpommin löydettäväksi tänne, siltä varalta, että joku muukin ihmettelee samaa :D
Keskeneräiset ja niiden sanamäärät
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838
Shaluna
Aloittelija

Viesti: # 141Viesti Shaluna »

Ael kirjoitti: 04 Joulu 2023 00:17 Ennen ensimmäistä kohtaa tulee tuo list-toiminto ja kaikkien muiden palleroiden eteen tähti-toiminta ja ihan loppuun taas list-loppu.
Kiitos! Kun en keksinyt muuta kokeilin vaan [ list ] [/ list ] joka riville eikä siitä tullut mitään. Myös mietin että eihän se nyt muutenkaan niin voi mennä. Huomaa etten oo käyttänyt BBCodea pitkään aikaan. Ois tietenkin voinu googlata...
Vastaa Viestiin