Korvamatogalleria

Eli kaikki keskustelu peleistä, elokuvista, sarjoista, animesta ja musiikista.
talvihaamu
Kauppalistojen rustaaja
Viesti:

Korvamatogalleria

Viesti: # 2293Viesti talvihaamu »

Jonain päivänä, paremmalla aivotoiminnalla, jaksan aloittaa älyllisemmän musiikkikeskustelun. (Tai jos joku muu ehtii aloittaa, osallistua siihen.)

Millainen korvamato tänään vaivaa? Mikä siis soi päässä? Tarttuiko mainosjingle kuin noro, vai ryöpsähtikö jostain muistikuva ala-asteen limudiskosta (The Ketchup Song!) tai, euroviisujen lähestyessä, Lordin voitosta? Jotta tämä ei ole pelkkää höpsöttelyä ja linkkilistaa, kerro jotakin kappaleesta. Vaikka sitten se, mistä ajattelet sen aivoihisi tarttuneen.

Minulla soi VACÍOn (feat. Пошлая Молли) kappale Уу-хуу (kappale alkaa noin minuutin kohdalla videota). Tämä VACÍO nousi tietoisuuteeni mediakohunsa (Meduza.io, englanniksi, erässä jutun kuvassa lähes alaston mies) myötä loppuvuodesta 2023. Helmikuussa 2024 laitoin tämän kappaleen roolipelihahmoni inspiraatiolistalle, ja sitten se on pari kertaa soinut siltä listalta… ja nyt se soi päässä koko ajan ja alan epäironisesti tykätä.

Minä, joka olen aina vihannut bileräppiä, 50 Cent, Cheek, JVG, kaikki sellainen – nyt tulee joku pelkkään Balenciaga-sukkaan pukeutunut juippi ja saa minut kuuntelemaan venäjänkielistä bileräppiä. Jollen tykkäisi ihmisyydessä kenties eniten juuri jatkuvasta liu’usta erilaisiin minuuksiin, kriiseilisin. 😄
“Divine masculine” this, “divine feminine” that. I embrace the divine comedy. 🤡

Keskeneräiset:
Miero: 13 623 sanaa
Projekti M (Osuuskumman kilpaan): 21 449 sanaa
Timli
Raapustelija
Viesti:

Re: Korvamatogalleria

Viesti: # 2294Viesti Timli »

Pave Maijasta. "Harrison Ford... kadonneen sydämen metsästäjä o-o-o-on, kadonneen sydämen metsästäjä o-o-o-on..."
Seitsemän yli kaksi (nuorten fantasiaromaani, vielä 1 editointipuristus ennen ammattilaisen silmää)
Tätä tietä uniin (runokokoelma, kustantamokierroksella)
Vuorenpeikon mielitietty ja muita runoja (suunnitteilla julkaisu 2025)
punnort
Harrastelija
Viesti:

Viesti: # 2299Viesti punnort »

Mulla alkoi kerran soida päässä Yngwie Malmsteenin Wield my Swordin kitarariffi. Se riffi oli ikävä kyllä niin nopea, ettei aivojen äänentoisto pysynyt kunnolla sen perässä.
Quirinea
Kiltavalvoja
Sanamäärä: Raapaleita 74 / 100
Viesti:

Viesti: # 2305Viesti Quirinea »

Run to the hills, run for your life... jota joku siteerasi toisessa yhteydessä.
H.E.I.N.Ä.16046 / 16000 sanaa
talvihaamu
Kauppalistojen rustaaja
Viesti:

Viesti: # 2312Viesti talvihaamu »

Quirinea kirjoitti: 14 Maalis 2024 21:49 Run to the hills, run for your life… jota joku siteerasi toisessa yhteydessä.
Ja sieltä se tuli, tämän aamun korvamato meikäläiselle. 😄

Keskeneräiset:
Saarnetar
Raapustelija
Sanamäärä: 18104/25000

Viesti: # 2349Viesti Saarnetar »

"I call you when I need you, my heart's on fire..." eli Tina Turnerin The Best soi päässä, jo muutaman päivän verran. Onneksi laulu on aivan upea. Toisinaankun päässä pyörii päivä tolkulla jotkut ärsyttävimmät renkutukset (Lennän luoke lellen soi kerran päässä lähes viikon, huoh...) joiden mielummin toivoisi vaipuvan unholaan.
Marras 18 104/25 000
Joulukalenteritarina 6936
Timli
Raapustelija
Viesti:

Viesti: # 2352Viesti Timli »

Saarnetar kirjoitti: 17 Maalis 2024 16:00 Toisinaankun päässä pyörii päivä tolkulla jotkut ärsyttävimmät renkutukset (Lennän luoke lellen soi kerran päässä lähes viikon, huoh...) joiden mielummin toivoisi vaipuvan unholaan.
Mulla soi teinin ollessa nuorempi AINA päässä joku lastenohjelman tunnari tai muuten siinä esiintyvä kappale. Mutta mikään ei ole ollut niin ärsyttävä kuin neljä päivää aivoissa renkuttanut Pet Shop Boysin "Go west". Tykkään kovasti vanhemmasta PSB:sta, mutta tuo biisi menee mun sietokyvyn yli, etenkin tuon jälkeen.
Seitsemän yli kaksi (nuorten fantasiaromaani, vielä 1 editointipuristus ennen ammattilaisen silmää)
Saarnetar
Raapustelija
Sanamäärä: 18104/25000

Viesti: # 2354Viesti Saarnetar »

Timli kirjoitti: 17 Maalis 2024 16:25
Mulla soi teinin ollessa nuorempi AINA päässä joku lastenohjelman tunnari tai muuten siinä esiintyvä kappale. Mutta mikään ei ole ollut niin ärsyttävä kuin neljä päivää aivoissa renkuttanut Pet Shop Boysin "Go west". Tykkään kovasti vanhemmasta PSB:sta, mutta tuo biisi menee mun sietokyvyn yli, etenkin tuon jälkeen.
Aaah, Fröbelin Palikat! Siskolla kolme lasta ja niitä lauluja kuunneltiin lähes 20 vuotta sitten JATKUVASTI. Mä muistan niitä edelleen, varsinkin yksi haisunäätäbiisi on sellainen että se joskus tupsahtaa mieleen ja ei lähde pois sitten millään.

Mä tykkään kovastikin tuosta Go west-biisistä! Haha.
Marras 18 104/25 000
Joulukalenteritarina 6936
Timli
Raapustelija
Viesti:

Viesti: # 2367Viesti Timli »

Saarnetar kirjoitti: 17 Maalis 2024 17:32
Timli kirjoitti: 17 Maalis 2024 16:25
Aaah, Fröbelin Palikat! Siskolla kolme lasta ja niitä lauluja kuunneltiin lähes 20 vuotta sitten JATKUVASTI. Mä muistan niitä edelleen, varsinkin yksi haisunäätäbiisi on sellainen että se joskus tupsahtaa mieleen ja ei lähde pois sitten millään.
Me miehen kanssa laulellaan yhä Fröbelin palokoita, useimmiten omilla sanoilla. Suosikkini ovat ”Hatustani löysin sen salaatin” (Simsalabim) ja ”Joella tuolla miss’ on Danske Pankki” (Hänkki-pänkki).
Quirinea
Kiltavalvoja
Sanamäärä: Raapaleita 74 / 100
Viesti:

Viesti: # 2369Viesti Quirinea »

Vuorillejuoksun siirryttyä taustalle palasi jonkin aikaa päässä pyörinyt "Et ole muuta kuin koira, koira" (You ain't nothing but a hound dog) jota tarvitsin käännökseen...
H.E.I.N.Ä.16046 / 16000 sanaa
talvihaamu
Kauppalistojen rustaaja
Viesti:

Viesti: # 2380Viesti talvihaamu »

Quirinea kirjoitti: 18 Maalis 2024 11:47 Vuorillejuoksun siirryttyä taustalle palasi jonkin aikaa päässä pyörinyt ”Et ole muuta kuin koira, koira” (You ain’t nothing but a hound dog) jota tarvitsin käännökseen…
Luin että vesijuoksun. Ihmettelin, että onko siis vesijuoksu taustalla ja siellä soi tuo. 😅

Omana korvamatona Frederikiä. Tsingis Khan tarkemmin sanottuna. Hirveän miekkansa hilpeä kalistaja

Keskeneräiset:
Southpaw
Kiltamestari
Viesti:

Viesti: # 4512Viesti Southpaw »

Black Myth Wukongin ilmestymisen myötä, omat youtube suositukset on täyytynyt pelivideoilla ja soundtrackeilla, joten sen myötä nyt soi loopilla Celestial Symphony Cover. Ihan tekisi mieli ostaa Journey to the West kirjasarja omaan hyllyyn tätä kuunnellessa.
Keskeneräiset ja niiden sanamäärät
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838
Timli
Raapustelija
Viesti:

Viesti: # 4537Viesti Timli »

Mulla soi kerrankin jotain kivaa: Modest Musorgskin Näyttelykuvia-pianosarjan väliosa eli Promenade.
Vastaa Viestiin