Kirjoitettujen viestien lukumäärä
Kirjoitettujen viestien lukumäärä
Olen huomannut, että profiilin Viestit-/Viestejä yhteensä -kohta ei kasva, jos foorumille kirjoittaa uuden viestin samalla, kun saattuu olemaan toisessa välilehdessä myös foorumi auki. Näin on tapahtunut mulle kaksi kertaa, kumpainenkin koneella. Kännykällä en ole kokeillut. Olen kirjoittanut tänne foorumille yhteensä 35 viestiä (tämän lähetettyäni 36), mutta profiili näyttää 33 viestiä (nyt 34). Ei sillä, että asialla olisi juuri merkitystä, mutta mietityttää silti.
Re: Kirjoitettujen viestien lukumäärä
Tämä johtuu siitä, että foorumilla käytössä olevien tittelien vuoksi, prokastinointi alueen asetukset on asetettu siten, että sen alueen viestejä ei lasketa mukaan tuohon profiilikentässä näkyvään viestimäärään. Tällä tavoin kukaan ei voi prokastinoinnin hömppäviesteillä nostattaa omaa viestimäärää jonkin halutun tittelin saamiseksi vaan tittelit ansaitaan osallistumalla asiakeskusteluihin. Nopeasti selailemalla löysin tuolta sun viestilistasta juurikin 2 prokastinointi alueelle lähetettyä viestiä, joita ei lasketa viestimäärään mukaan.
Keskeneräiset ja niiden sanamäärät
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838
Re: Kirjoitettujen viestien lukumäärä
Jaa, siinä on tollanen systeemi. :D Hyvä tietää, niin en jatkossa ihmettele.