Tarinoiden nimeäminen

Tällä alueella voit keskustella kaikesta, mikä liittyy kirjoittamiseen, mutta ei yksinkertaisesti sovi millekään muulle alueelle.

Valvoja: haikailutaide

Timli
Raapustelija
Viesti:

Re: Tarinoiden nimeäminen

Viesti: # 4055Viesti Timli »

Saarnetar kirjoitti: 25 Kesä 2024 13:32 Tuli tässä muuten mieleen, että joskus mulla on tullut mieleen aivan mahtava nimi-idea tarinalle, mutta itse tarinasta ei ole mitään tietoa. Mä olen näitä sitten kirjoittanut ylös ja miettinyt millaiseen tarinaan ne sopisi. Valitettavasti yksikään niistä ei sovi yhdelle tarinalle, joka on edelleen nimeä vailla ja mikään ei tunnu istuvan. Ehkä mä joskus vielä keksin sillekin nimen. Ja ehkä kirjoitan joka nimelle oman tarinankin :D
Mullakin on tällaisia! Useimmiten kyseessä on yhtäkkiä päähän pulpahtanut sana tai lausahdus, kuten "Hiljaiset kissat", "The unicorn writer" tai "Nopebook" (jälkimmäinen on tosin vanha typo sanasta notebook). En mä tiedä, mitä niissä voisi tapahtua, mutta onpahan kirjattu ylös niin kuin muutkin ideat. Nämä monesti kutkuttaa enemmän kuin muut, tarkemmat ideat, mutta tietysti juonta on vaikeampi kehittää, jos ei ole kuin hämärä otsikko. Mutta vielä joku päivä...
Seitsemän yli kaksi (nuorten fantasiaromaani, vielä 1 editointipuristus ennen ammattilaisen silmää)
Tätä tietä uniin (runokokoelma, kustantamokierroksella)
Vuorenpeikon mielitietty ja muita runoja (suunnitteilla julkaisu 2025)
HannaTulijoki
Harrastelija

Viesti: # 4056Viesti HannaTulijoki »

No mulla tuli kerran, varmaan silloisen työharjoittelupaikkani kautta, mieleen nimi "Tyylipuhdas täyskaato". Ne, jotka harrastavat keilailua, ymmärtävät terminologian.
Parhain terveisin,
Hanna
Saarnetar
Raapustelija
Sanamäärä: 18104/25000

Viesti: # 4058Viesti Saarnetar »

HannaTulijoki kirjoitti: 25 Kesä 2024 18:44 No mulla tuli kerran, varmaan silloisen työharjoittelupaikkani kautta, mieleen nimi "Tyylipuhdas täyskaato". Ne, jotka harrastavat keilailua, ymmärtävät terminologian.
Tää on ehdottomasti jokin romanttinen komedia!
Marras 18 104/25 000
Joulukalenteritarina 6936
Vastaa Viestiin