Nyt kun H.E.I.N.Ä. on meneillään niin panee taas tuon merkille: haasteet ovat siellä listan keskellä, ensin tulee joukko kirjoitusaiheisia alifoorumeita, sitten haasteet, sitten sekalaista asiaa.
Tuossa tietenkin se ajatus että kirjoittaminen ensin, mutta... Minä ainakin Etusivun kautta useimmin etsin haasteiden sitä viestiketjua jonka alussa on linkki taulukkoon... (muuten tulee käytettyä "lukemattomat" - pikalinkkiä).
Olisko järkevää jos tuo Haasteet-osio olisikin ensimmäisenä? Siinä kun ei ole kuin muutama alifoorumi, niin se ei edes paina kenelläkään sitä kirjoittamisosiota piiloon.
Alifoorumien järjestys?
- haikailutaide
- Kiltavalvoja
- Viesti:
Re: Alifoorumien järjestys?
Kuulostaa mun puolesta järkevältä!
Mietin myös itse tässä että pitäiskö palauterinki ja jakaminen erottaa tuolta jotenkin? Meinaan ite aina hukata ne kun ne on kans kaiken keskellä.
Ne kun ei oo ihan samalla tavalla yleisen tason kirjoituskeskustelua kuin muu, niin sopisivat ehkä johonkin omaan osioonsa?
Heittelen spagettia seinään:
Oma yläosionsa "kritiikki", jonka alle:
- esilukijoiden haku ja tarjoukset
- palauteringit
- oikoluku ja oikeinkirjoitus
tai alue "jakaminen" (joka kyllä menee vähän mälsäksi koska nostaa mainoskategoriaa esiin suhteettoman paljon)
- palauteet
- mainokset
tai ehkä jopa tuosta haasteet-osiosta konvertoitu "Toiminta" ns. vastapainoksi keskustelulle, ja sen alle saisi silloin hyvin
- isot haasteet
- kirjoituspelit ja soihdut
- jakaminen ja palaute
?
Mietin myös itse tässä että pitäiskö palauterinki ja jakaminen erottaa tuolta jotenkin? Meinaan ite aina hukata ne kun ne on kans kaiken keskellä.
Ne kun ei oo ihan samalla tavalla yleisen tason kirjoituskeskustelua kuin muu, niin sopisivat ehkä johonkin omaan osioonsa?
Heittelen spagettia seinään:
Oma yläosionsa "kritiikki", jonka alle:
- esilukijoiden haku ja tarjoukset
- palauteringit
- oikoluku ja oikeinkirjoitus
tai alue "jakaminen" (joka kyllä menee vähän mälsäksi koska nostaa mainoskategoriaa esiin suhteettoman paljon)
- palauteet
- mainokset
tai ehkä jopa tuosta haasteet-osiosta konvertoitu "Toiminta" ns. vastapainoksi keskustelulle, ja sen alle saisi silloin hyvin
- isot haasteet
- kirjoituspelit ja soihdut
- jakaminen ja palaute
?
Piimän Paavali, joka kertoi kauhutarinan työpaikan kahvihuoneen kokkelipurkista...
Sudensurma, poliittista folklore-fantasiaa; 2. luonnos, 20/28 lukua.
Aivoriihitasolla: Jätinhauta, synkeää seikkailufantasiaa; Heppakirjoja historiallisella twistillä.
Aivoriihitasolla: Jätinhauta, synkeää seikkailufantasiaa; Heppakirjoja historiallisella twistillä.
Itse vähän epäröin tuon haasteiden nostamista juurikin tuon ajatuksen vuoksi, että en haluaisi sillä viestittää ulospäin sitä että haasteet olisi jotenkin meidän main juttu vaikka saatiinkin alkumme nanosta. Siksi ehdottaisin että ehkä tuosta voisi äänestää vaikka vuoden lopussa kun laitetaan jonkinlainen vuosikysely ulos siitä miten Killan eka vuosi on sujunut ja kysyä siinä olisiko haasteet hyvä olla ekana vai onko ne hyvä tuossa missä ne on?
Palauteringin ja muun jakamisen osalta oon kuitenkin samaa mieltä että se vois hyvin olla selkeintä omana "ryhmänään", jotta se löytyisi helpommin niille jotka jakamista tahtovat harrastaa. Lopullisen päätöksen tuostakin voisi kuitenkin tehdä vuosikyselyn yhteydessä ellei tähän ketjuun nyt ilmesty ylitsevuotavaa kannatusta jompaa kumpaa tai molempia ideoita kohtaan?
Palauteringin ja muun jakamisen osalta oon kuitenkin samaa mieltä että se vois hyvin olla selkeintä omana "ryhmänään", jotta se löytyisi helpommin niille jotka jakamista tahtovat harrastaa. Lopullisen päätöksen tuostakin voisi kuitenkin tehdä vuosikyselyn yhteydessä ellei tähän ketjuun nyt ilmesty ylitsevuotavaa kannatusta jompaa kumpaa tai molempia ideoita kohtaan?
Keskeneräiset ja niiden sanamäärät
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838
Täältä kannatusta tuolle Toiminta-kategorialle; itsekin olen välillä tuskaillut kun jakamisosio ei meinaa löytyä sitten millään. Muutoin alifoorumeiden nykyinen järjestys on mielestäni hyvä.
Vaihdoin nimimerkkiä! Hirmu -> Miksu
- haikailutaide
- Kiltavalvoja
- Viesti:
Juu, sopii mun puolesta vuoden loppuun sitten ehdotella näitä jos se tuntuu demokraattisemmalta.
Kategoriajärjestys ei ehkä mun mielestä ole niin neuvottelua vaativa asia kuin käyttäjäystävällisyyskysymys, mutta onhan se tietty silloinkin kiva ja reilua ainakin tiedottaa asiasta ja antaa mahdollisuus ehdottaa muutakin ratkaisua.
Kategoriajärjestys ei ehkä mun mielestä ole niin neuvottelua vaativa asia kuin käyttäjäystävällisyyskysymys, mutta onhan se tietty silloinkin kiva ja reilua ainakin tiedottaa asiasta ja antaa mahdollisuus ehdottaa muutakin ratkaisua.
Piimän Paavali, joka kertoi kauhutarinan työpaikan kahvihuoneen kokkelipurkista...
Nyt kun ollaan vuoden puolivälin paikkeilla, niin periaattessa tuon haaste osion voisi nostaa ensimmäiseksi ja sitten vuoden lopussa kysyä, kumpi paikka sille oli parempi, alussa vai keskivaiheilla? Näin saataisiin molemmista vaihtoehdoista käyttökokemusta ja kysymykseen olisi helpompi vastata.
muok. Jakaminen voi minun puolesta olla omana osionaan. Löytyy helpommin sitä tarvitseville.
muok. Jakaminen voi minun puolesta olla omana osionaan. Löytyy helpommin sitä tarvitseville.
Marras 18 104/25 000
Joulukalenteritarina 6936
Joulukalenteritarina 6936