Foorumin osoite
Foorumin osoite
Mä olen yleensä ollut täällä pöytäkoneella, linkki foorumiin kirjanmerkeissä ja kopsattu se Discordista. Nyt sitten tänne loggasin läppärillä. Ongelmaksi tosin muodostui se, että kun kirjoitin www.kirjoittajienkilta.fi se vei minut siihen sivulle, jossa on valkoisella pohjalla tekstiä tulevasta foorumista. Se ei siis suoraan tuonut minua tänne. Voiko sen jotenkin korjata? Koska oletan että jotkut kuulevat killasta ja sitten kirjoittavat tuon osoitteen ja se ei tuokaan tänne vaan siihen sivulle, jossa ilmoitetaan tulevasta foorumista. Saattaa olla että eivät pysty liittyä, vaikka haluaisivatkin. Kokeilin myös lisätä https, mutta se vei samaan paikkaan. Vasta tuon foorum ja index sanan lisääminen toi tänne.
Marras 18 104/25 000
Joulukalenteritarina 6936
Joulukalenteritarina 6936
Re: Foorumin osoite
Sinne ilmestyy kyllä linkki ja kunnollinen pääsivusto jahka säännöt ja muut tarpeelliset on saatu ensin lyötyä lukkoon ja käännettyä. (Vielä huominen aikaa teillä käyttäjillä kommentoida sääntöjä ja moderointiohjeistuksia.) Siihen asti foorumin suora osoite pitäisi olla vaan nano porukalla tiedossa ja tiedotan sitten erikseen kunhan aletaan työstää pääsivustoa ja on ok ruveta mainostaan tätä muillekin.
Keskeneräiset ja niiden sanamäärät
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838