[K] Nimi salaseuralle
Valvoja: Quirinea
[K] Nimi salaseuralle
Tarvitsisin vähän apuja keksimään nimeä projektissani olevalle salaseuralle. Kysessä on siis nuorille suunnattu teksti.
Näillä näkymin tästä porukasta olisi tulossa tarinan pahikset. Kyseessä on ehkä enemmänkin salainen armeija, eikä niinkään mikään larppauskerho.
Kovin suuria vaatimuksia minulla ei ole tälle nimelle. Olen itse pallotellut nimeä "Mustan silmän soturit", josta siis pitäisin kovasti, jos musta silmä ei tarkoittaisi sitä, että on saatu turpaan.
Mutta heruuko teiltä jotain kivoja ideoita salaseuran /sala-armeijan nimeksi?
Näillä näkymin tästä porukasta olisi tulossa tarinan pahikset. Kyseessä on ehkä enemmänkin salainen armeija, eikä niinkään mikään larppauskerho.
Kovin suuria vaatimuksia minulla ei ole tälle nimelle. Olen itse pallotellut nimeä "Mustan silmän soturit", josta siis pitäisin kovasti, jos musta silmä ei tarkoittaisi sitä, että on saatu turpaan.
Mutta heruuko teiltä jotain kivoja ideoita salaseuran /sala-armeijan nimeksi?
- sayaxoxo
- Käännöskirjallisuuden sanansaattaja
- Sanamäärä: 11,201 / 20,000
Re: [K] Nimi salaseuralle
Jos haluat pitää silmäteeman, ehkä "Mustan katseen soturit" tms. voisi toimia? Kukaan ei ole saanut turpaan, mutta tiedetään, että silmissä on pimeyttä. ^^
Varjolegioona, hämärän soturit, mustan käden soturit
Seitsemän yli kaksi (nuorten fantasiaromaani, vielä 1 editointipuristus ennen ammattilaisen silmää)
Tätä tietä uniin (runokokoelma, kustantamokierroksella)
Vuorenpeikon mielitietty ja muita runoja (suunnitteilla julkaisu 2025)
Tätä tietä uniin (runokokoelma, kustantamokierroksella)
Vuorenpeikon mielitietty ja muita runoja (suunnitteilla julkaisu 2025)
Sysisoturit? Varjojen kaarti?
Vaihdoin nimimerkkiä! Hirmu -> Miksu
Ihan superhyviä ehdotuksia! Kiitos paljon kaikille. Lähden näiden pohjalta miettimään hyvää nimeä <3