Killan oman joulukalenterin toteutus, deadline teksteille 10.11.2024
Re: Killan oman joulukalenterin toteutus, deadline teksteille 10.11.2024
Mulla on oikolukua vaille valmis, eli mulle voisi lähettää tunnukset. Oletteko muut laittaneet jonkun alku/lopputekstin, jossa kerrotte tekstistänne tai kuka sen on kirjoittanut, vai mennäänkö anonyymillä linjalla?
Tuli yö ja suuret tähdet, ja hemuli rakasti yhä puutarhaansa. Se oli suuri ja salaperäinen, siellä saattoi eksyä - mutta mitä siitä, siellähän oli koko ajan kotona. (Tove Jansson: Näkymätön lapsi ja muita kertomuksia)
- haikailutaide
- Kiltavalvoja
- Viesti:
Halutessaan saa kertoa lyhyesti itsestään ja aiheestaan! Mut pakko ei varmasti oo.
Mä lisäsin ainaki lyhyesti kirjottajasta ja linkin omaan blogiin :)
Piimän Paavali, joka kertoi kauhutarinan työpaikan kahvihuoneen kokkelipurkista...
Sudensurma, poliittista folklore-fantasiaa; 2. luonnos, 23/28 lukua.
Aivoriihessä: Jätinhauta, synkeää seikkailufantasiaa; Heppakirjoja historiallisella twistillä.
Aivoriihessä: Jätinhauta, synkeää seikkailufantasiaa; Heppakirjoja historiallisella twistillä.
Onko mahdollista saada muutama päivä lisäaikaa editoinnille? Keskiviikkoon asti tai jotain sinne?
Tarina on kirjoitettu ja olen sitä jo jonkin verran editoinutkin, mutta en tiedä saanko sen sellaiseen kuntoon huomiseen mennessä että kehtaan muille näyttää.
Tarina on kirjoitettu ja olen sitä jo jonkin verran editoinutkin, mutta en tiedä saanko sen sellaiseen kuntoon huomiseen mennessä että kehtaan muille näyttää.
Marras 18 104/25 000
Joulukalenteritarina 6936
On mahdollista. Hyvä kun ilmoitit. Maanantaina alan vainoamaan discordissa ja yksärillä niitä ihmisiä joista ei oo kuulunu mitään
Keskeneräiset ja niiden sanamäärät
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838
Kiitos!
Marras 18 104/25 000
Novellista myöhempi versio joo. Ja runot voi hyvin jakaa useampaan pottiin. Jos tulevat 1+2 niin jälkimmäiset kaksi ovat enemmän saman tyylisiä.Southpaw kirjoitti: ↑08 Marras 2024 12:14 Ihan on siitä kiinni etten ole vielä ehtinyt ajastaa niitä. Ei syytä paniikkiin
Edit: Hetkinen... oot tainnu sen novellin postata nyt jostain syystä kahdesti? Kun mulla näkyy siitä ajastettu versio ja sitten tarkastettavana oleva versio. Kumman oot nyt tarkoittanu lopulliseksi versioksi? Sen tarkastettavana olevan kun on uudempi päivämäärä?
Edit 2: Jos sulle vaan sopii niin jätän runot vielä odottamaan ajastusta siihen asti että deadline tulee ja näkee muistaako kaikki lopulta edes lupautuneensa koko projektiin. Jos ei muista niin silloin luultavasti jaan nuo kolmeen eri luukkuun että saadaan sillä puuttuvia luukkuja täyteen
Seitsemän yli kaksi (nuorten fantasiaromaani, vielä 1 editointipuristus ennen ammattilaisen silmää)
Tätä tietä uniin (runokokoelma, kustantamokierroksella)
Vuorenpeikon mielitietty ja muita runoja (suunnitteilla julkaisu 2025)
Tätä tietä uniin (runokokoelma, kustantamokierroksella)
Vuorenpeikon mielitietty ja muita runoja (suunnitteilla julkaisu 2025)
- Lelle Svenner
- Aloittelija
Mä näpyttelen tänään tuon kakkostarinani. Juoni ja henkilöt ovat päässä, pitää vain saada kaikki koneelle. (Pahoittelen myöhäistä palautusta, mutta oli yksi iso kirjoitushomma töiden takia.)
- haikailutaide
- Kiltavalvoja
- Viesti:
Jos alkaa näyttää siltä, ettei luukut täyty, mulla on myös tuo yks kolmiosainen novelli johon otinkin jo palautetta kiltalaisilta (vesiteema ja kolme historiallista aikakontekstia).
Sen voi julkaista yhtenä luukkuna tai paloitella kolmen luukun jatkikseksi tarvittaessa!
Yhdessä jopa melkein mainitaan joulukirkko ja toisen sijoitin mielikuvissani joulupukin kotikaupunkiin, vaikkei ne kovin talvisia yksikään kyllä ole :'D
Sen voi julkaista yhtenä luukkuna tai paloitella kolmen luukun jatkikseksi tarvittaessa!
Yhdessä jopa melkein mainitaan joulukirkko ja toisen sijoitin mielikuvissani joulupukin kotikaupunkiin, vaikkei ne kovin talvisia yksikään kyllä ole :'D
Piimän Paavali, joka kertoi kauhutarinan työpaikan kahvihuoneen kokkelipurkista...
(Hmm, luulin lähettäneeni tämän viestin jo...)
Valitettavasti mäkin tarvitsisin aikaa johonkin keskiviikkoon, tästä novellista ei tulekaan ihan niin lyhyt kuin kuvittelin!
Lisäksi: mullakin on pöytälaatikossa joku ylimääräinen novelli, jonka voin lähettää joulukalenterin täytteeksi tarvittaessa.
Valitettavasti mäkin tarvitsisin aikaa johonkin keskiviikkoon, tästä novellista ei tulekaan ihan niin lyhyt kuin kuvittelin!
Lisäksi: mullakin on pöytälaatikossa joku ylimääräinen novelli, jonka voin lähettää joulukalenterin täytteeksi tarvittaessa.
(Ja olisinpa yhtään vähemmän kiireinen, ni voisin tarjoutua toimittamaan hiukan tekstejä tarpeen vaatiessa. Mutta voih, jouduin laittamaan Varjorikonkin tauolle syksyksi...)
Tämä onnistuu.
Ja näin yleisesti tiedoksi kaikille, että jos sieltä pöytälaatikoista tosiaan löytyy vielä ylimääräisiä tekstejä joita olisi halukas laittamaan tarjolle, niin saaduilla tunnuksilla voi toki lähettää ne blogiin täydennysvaraksi. Pääsääntöisesti oon koittanut laittaa yhden tekstin per luukku, mutta mikäänhän ei toki estä ajastamasta useampaa tekstiä sitten jouluaatolle (koska pitäähän sen luukun olla jotenkin spesiaali) ja tekemästä vaikka extraluukun vielä itse joulupäivällekin jos tekstejä tuleekin "liikaa".
Hei, mulla tosiaan on tämä teksti valmis (niin paljon kuin voi olla), eli mulle voi laittaa tunnukset blogiin ja toimintaohjeet. :)
Tuli yö ja suuret tähdet, ja hemuli rakasti yhä puutarhaansa. Se oli suuri ja salaperäinen, siellä saattoi eksyä - mutta mitä siitä, siellähän oli koko ajan kotona. (Tove Jansson: Näkymätön lapsi ja muita kertomuksia)
Minun osaltani tämä päättyi kyllä nyt epäonnistumiseen. Yritin kyllä, kolmea eri tarinaa, mutta kun ei suju niin ei suju. Mikä siinä onkin, että vaikka idea tuntuu hyvältä, niin kirjoittaessa homma vain kuivuu kasaan ja kaikki into lopahtaa.
Anteeksipyyntöni siis tästä, ja hyvä jos muilla on ylimääräisiä tekstejä joilla täyttää tyhjiä luukkuja.
Anteeksipyyntöni siis tästä, ja hyvä jos muilla on ylimääräisiä tekstejä joilla täyttää tyhjiä luukkuja.
M.A.R.R.A.S.: 642/3000 minuuttia -- 100x100: 16/100 raapaletta
Neilikalle laitettu tunnukset ja lähes tulkoon kaikki onkin jo vastannut kyselyihin missä mennään. Ainoastaan Paulasta ja Lelle Svennerin toisesta tekstistä en vielä tiedä. (Ja Lellen suhteen myönnän että olen saattanut merkitä hälle 2 tekstiä virheellisestikin. En ole enää varma )
Pahoittelut, ei ole valmista tänäänkään, ei ihan... *Melkein* on! Vielä pari sivua puuttuu. x) Ei vaan oikein ole ollut aikaa kirjoittaa parina viime päivänä.
Saisinko vielä kerran pari päivää lisäaikaa, sanotaan perjantaihin?
Saisinko vielä kerran pari päivää lisäaikaa, sanotaan perjantaihin?