Totta, huomasin että ubuntulla käy nopeasti tosi raskaaksi lukea mitään viestiketjuja, kun rivit ovat niin pitkät. Green style vähän parempi, siinä teksti ei ulotu laidasta laitaan, mutta edelleen tökkii. Itsellä siis on aika iso näyttö.Quirinea kirjoitti: 03 Joulu 2023 19:02 Pieni fontti saa muuten aikaan (ainakin vähänkin isommalla ruudulla) piiiiitkät tekstirivit, mikä ei helpota hahmottamista.
Tuon pääsee vaihtamaan, kun klikkaa oikeasta yläkulmasta itseään -> omat asetukset -> asetukset ja siellä ajan näyttö viimeisenä.Hirmu kirjoitti: 04 Joulu 2023 15:17 - Kellonaika on tällä hetkellä ilmoitettu am-pm-tyyliin, onko se hyvä vai vaihdettaisiinko 24 h kelloon? Itselle jälkimmäinen tuntuisi selkeämmältä
Tää on foorumialustan omassa koodissa sisäänrakennettuna joten jos siitä haluaa eroon, se pitäisi käydä ihan koodissa muokkaamassa pois. Ja se taas tarkottaa sitä, että aina kun foorumisoftaan tulee päivityksiä se koodirivi ilmestyy uudelleen päivitysten yhteydessä takaisin. Jos sen pystyisi poistamaan admin paneelista ilman pelkoa takaisin ilmestymisestä niin tekisin sen, mutta jos lähdetään muokkaamaan softasta pois joka päivityksen yhteydessä kaikki mistä joku ei tykkää, niin ennemmin tai myöhemmin se muokattavien asioiden lista käy turhan suureksi ja ylläpito vaivalloiseksi.Hirmu kirjoitti: 04 Joulu 2023 15:17 Tarvitseeko esim. liittymispäivämäärän ja etenkin kellonajan näkyä?
Tuon sä saat muokattua itse viestiä kirjoittaessasi pois. Tässä nyt esimerkki siitä miltä koodi mulla näyttää kun painan sun viestissä lainaus nappia:Hirmu kirjoitti: 04 Joulu 2023 15:17 nyt kun lainaan Quirinean viestiä siten, että lainaus linkittyy alkuperäiseen viestiin, lainauslaatikossa näkyy oikealla alkuperäisen viestin päivämäärä ja kellonaika. Häiritsee, vie huomion pois itse tekstistä. Mutta voi olla tottumiskysymyskin.
Koodi: Valitse kaikki
[quote=Hirmu post_id=150 time=1701695879 user_id=74]
Tekstiä
[/quote]Koodi: Valitse kaikki
[quote=Hirmu]
Tekstiä
[/quote]Hirmu kirjoitti: Tekstiä
Selvä, kiitos selityksestä. Itse olen tosiaan hyvin pihalla siitä, mikä kaikki on muokattavissa ja kuinka helposti. En siis ollenkaan pahastu jos mahdottoman kuuloiset ehdotukseni jätetään huomiotta tai kuitataan toteamalla "Liian vaivalloista." :DSouthpaw kirjoitti: 04 Joulu 2023 16:11Tää on foorumialustan omassa koodissa sisäänrakennettuna joten jos siitä haluaa eroon, se pitäisi käydä ihan koodissa muokkaamassa pois. Ja se taas tarkottaa sitä, että aina kun foorumisoftaan tulee päivityksiä se koodirivi ilmestyy uudelleen päivitysten yhteydessä takaisin. Jos sen pystyisi poistamaan admin paneelista ilman pelkoa takaisin ilmestymisestä niin tekisin sen, mutta jos lähdetään muokkaamaan softasta pois joka päivityksen yhteydessä kaikki mistä joku ei tykkää, niin ennemmin tai myöhemmin se muokattavien asioiden lista käy turhan suureksi ja ylläpito vaivalloiseksi.Hirmu kirjoitti: 04 Joulu 2023 15:17 Tarvitseeko esim. liittymispäivämäärän ja etenkin kellonajan näkyä?
Siis sitä ihan omaa oletus ulkoasua varten tässä nimenomaan kysytään nyt näitä toiveita. Ei noiden valmiina ladattujen pikkumuokauksia varten.haikailutaide kirjoitti: 04 Joulu 2023 17:57 Toivottavasti ennen pitkää saadaan aikaseks ihan oma oletusulkoasu, joka on vähän vähemmän kömpleö kuin tämä.