Lähettämäsi lomake oli epäkelpo?

Tälle alueelle voit jättää palautetta yhteisön toiminnasta, kehitysehdotuksia ja kysyä kysymyksiä, jos et tiedä, mistä jokin löytyy tai minne postata jokin asia.
Quirinea
Kiltavalvoja
Sanamäärä: Raapaleita 74 / 100
Viesti:

Lähettämäsi lomake oli epäkelpo?

Viesti: # 1602Viesti Quirinea »

Tuollaisen herjan sain kun postitin vastausviestiä (ketjuun Kirjoittaminen/Maailmanluonti/Keskustelua fantasian kulttuuri-inspiraatioista).
Kun painoin nappia uudestaan (tekemättä sille mukamas epäkelvolle viestille yhtikäs mitään) niin lähti.

Mikähän moista temppuilua voisi aiheuttaa? Ja ihan suomenkielistä tekstiä äätä ja öötä kummemmitta erikoismerkkeittä se oli.
H.E.I.N.Ä.16046 / 16000 sanaa
Southpaw
Kiltamestari
Viesti:

Re: Lähettämäsi lomake oli epäkelpo?

Viesti: # 1608Viesti Southpaw »

Se tarkoittaa yleensä sitä, että ikkuna on ollut auki niin pitkään, että ikunassa auki oleva istunto on ikään kuin umpeutunut ja mennyt vanhaksi. Sama on tullut itselläni monesti jos kirjoitan viestiä pitkän aikaa suoraan tekstikenttään, käyny mahdollisesti tekemässä jotain muuta ja sitten palaan jatkamaan kirjoitusta ja lähettämään.
Keskeneräiset ja niiden sanamäärät
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838
Quirinea
Kiltavalvoja
Sanamäärä: Raapaleita 74 / 100
Viesti:

Viesti: # 1611Viesti Quirinea »

Hmmm. Minä en kyllä mielestäni kirjoittanut sitä viestiä kovin pitkään. Tosin -- öö -- taisi olla niin että olin lukenut sen ketjun, tehnyt jotain muuta ja sitten päättänyt että kommentoin. Eli se aika on lähtenyt juoksemaan siitä kun olin lukenut ketjua, ei siitä kun aloin kirjoittaa.
H.E.I.N.Ä.16046 / 16000 sanaa
Southpaw
Kiltamestari
Viesti:

Viesti: # 1612Viesti Southpaw »

Jep, aika lähtee rullaamaan siitä kun saavut sivulle. Ei vasta siitä kun alat tehdä jotain sivulla.
Keskeneräiset ja niiden sanamäärät
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838
Vastaa Viestiin