Syntymäpäivät?

Tälle alueelle voit jättää palautetta yhteisön toiminnasta, kehitysehdotuksia ja kysyä kysymyksiä, jos et tiedä, mistä jokin löytyy tai minne postata jokin asia.
Quirinea
Kiltavalvoja
Sanamäärä: Raapaleita 74 / 100
Viesti:

Syntymäpäivät?

Viesti: # 3424Viesti Quirinea »

Olen ihmetellyt jonkin aikaa: näkeekö jostakin milloin jollakulla on syntymäpäivä (olettaen tietenkin että on itse ilmoittanut sen tiedoissaan).

Olenko minä sokea vai onko tieto vain ylimmällä ylläpidolla?
H.E.I.N.Ä.16046 / 16000 sanaa
Ael
Kiltamestari
Viesti:

Re: Syntymäpäivät?

Viesti: # 3425Viesti Ael »

Se pitäisi näkyä ihan tuolla etusivun pohjalla, kaikkien alueiden jälkeen. Paikallaolijoiden ja tilastojen välissä. Voi olla eroavaisuuksia riippuen teemasta, mutta yleensä on tuolla.

Lisäys: Kävin varmistamassa ja ihan peruskäyttäjälläkin näkyy.
Toinen lisäys: Kaikilla teemoilla pitäisi näkyä samassa paikassa.

Ja tätä ei kysytty, mutta varalta kerron, jos joku eksyy tänne mietittyään asiaa: Syntymäpäivät näkyvät vain, mikäli sen laittaa profiiliinsa omista asetuksista. Jos ei halua ikäänsä esiin, mutta syntymäpäivän kyllä, silloin voi jättää vuoden laittamatta. Suurpiirteinen ikä ilman syntymäpäivää tulee näkyviin puolestaan laittamalla syntymävuoden ilman päivämääriä. Missään nimessä syntymäpäiväänsä tai -vuotta ei kuitenkaan tarvitse laittaa, ellei itse niin halua.
Quirinea
Kiltavalvoja
Sanamäärä: Raapaleita 74 / 100
Viesti:

Re: Syntymäpäivät?

Viesti: # 3430Viesti Quirinea »

Ah, niinpäs onkin. Minä olen koettanut löytää sitä henkilöiden profiilista, tai postausten vierestä.

(ja heh, asian sivusta: olen näköjään tänään tasan kaksi kertaa niin vanha kuin Hirmu!)
H.E.I.N.Ä.16046 / 16000 sanaa
Vastaa Viestiin