Päivän kirjoitusepäonnistumiset
Valvoja: haikailutaide
Päivän kirjoitusepäonnistumiset
Tuliko jotenkin epäonnistuttua niin, että kirjoittamisesta jäi huono fiilis? Vierailiko paskatekstikeiju jättämässä jälkensä tekstiin? Tuntojaan kirjoittamista koskeviin epäonnistumisiin ja harmistuksen aiheisiin voi jakaa tässä ketjussa. Ketjua saa kommentoida ja yrittää rohkaista kanssakirjoittajia parhaansa mukaan.
Keskeneräiset ja niiden sanamäärät
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838
- Vlad
- Harrastelija
- Sanamäärä: 70 193/75 000
- Viesti:
Re: Päivän kirjoitusepäonnistumiset
Hoksasin sitten keksineeni käsiksen ekassa versiossa tarinan kannalta ehkä fiksumman ratkaisun juoneen, mutta kakkosversiossa yritin pitäytyä alkuperäisessä juonessa ja tökkäsin esteeseen. Eli noin tuhat sanaa poistoon ja uusi yritys... Grrrr, tämän takia sitä juonisuunnitelmaa pitäis päivittää, jos tulee parempia ideoita!! Olis ollut parempaakin tekemistä kuin kirjottaa tää yksi kohtaus uudelleen kokonaan... Mutta ilman täydellistä uudelleenkirjoittamista tätä ei voi korjata
Et Eärello Endorenna utúlien.
Sinomë maruvan ar Hildinyar tenn' Ambar-metta.
Sinomë maruvan ar Hildinyar tenn' Ambar-metta.
Nuorten fantasiaromaanista tuli hylsy. Mun hylsyt on sentään edistyneet siten, että nykyään niissä kehutaan mun tarinoita aika poikkeuksetta, mutta ei niitä kuitenkaan julkaista haluta.
minulla on tarjota vain
paljas sieluni
hiekkapaperilla hienoksi kiillotettu
paljas sieluni
Kuukausi vaihtui ja tajusin, että en kyllä kirjoittanut koko kuukautena, vaikka kovasti oli aikomus. Noh, tästähän on suunta sanamäärilläni vain ylöspäin!
Yritin lähettää tekstin kirjoituskilpailuun, mutta kustantamon sivusto on jostain syystä jäädytetty. Vaikuttiko se epäilyttävältä vai mikä on syy, en tiedä. Joka tapauksessa nyt ei ole kilpailuun yhteystietoja. Facebookissakin on vain linkki nettisivuille.
minulla on tarjota vain
paljas sieluni
paljas sieluni
Olen ollut useita päiviä niin kipsissä, etten ole saanut kirjoitettua yhtään kohtausta loppuun. Tai mitään uutta ylipäänsä.
- talvihaamu
- Kauppalistojen rustaaja
- Viesti:
Tuomitsen kaiken eilen kirjoittamani sonnaksi, jöötiksi, siksi itsekseen, jne. Tänään uutta yritystä, ja eilisestä kakkendaalista voipi kasvaa editointivaiheessa jotakin. Jollei ruusua, ainakin peruna.
“Divine masculine” this, “divine feminine” that. I embrace the divine comedy.
Keskeneräiset:
Miero: 13 623 sanaa
Projekti M (Osuuskumman kilpaan): 21 449 sanaa
Keskeneräiset:
Oikea asenne. Perunasta voi aina tehdä sipsejä tai ranskalaisia.talvihaamu kirjoitti: 07 Maalis 2024 06:03 Tuomitsen kaiken eilen kirjoittamani sonnaksi, jöötiksi, siksi itsekseen, jne. Tänään uutta yritystä, ja eilisestä kakkendaalista voipi kasvaa editointivaiheessa jotakin. Jollei ruusua, ainakin peruna.
Keskeneräiset ja niiden sanamäärät
- talvihaamu
- Kauppalistojen rustaaja
- Viesti:
Mitä minun piti tehdä aamulla: rentoutua, iltapäivällä aloitella päihdetyön kurssia taikka kirjoittaa Osuuskummalle kilpailutekstiä.
Mitä tein: kirjoitin pseudotieteellisen esseen. Nyt en tiedä, onko enää jaksamista päihdetyön kurssiin taikka Osuuskumman kilpailutekstiin.
Sekä onnistuminen että epäonnistuminen kyllä.
Mitä tein: kirjoitin pseudotieteellisen esseen. Nyt en tiedä, onko enää jaksamista päihdetyön kurssiin taikka Osuuskumman kilpailutekstiin.
Sekä onnistuminen että epäonnistuminen kyllä.
“Divine masculine” this, “divine feminine” that. I embrace the divine comedy.
Keskeneräiset:
Keskeneräiset:
-
- Harrastelija
Kirjoitin pitkän ei - fiktiivisen tekstin siitä, miten englantia äidinkielenään puhuvat ja kirjoittavat ovat kehuneet kielitaitoani ja miten olen sanonut heille joka kerta, etten ole syntynyt puhumaan englantia, vaan suomea. Ja sitten en ollutkaan enää kirjautunut sisään, kun yritin lähettää sen foorumille. No, kirjoitin pikaisen lyhennelmän siitä, mitä olin aiemmin kirjoittanut pidemmästi, ja lähetin sen. Toivottavasti siitä ei tullut liian töksähtävä ja kökkö.
Parhain terveisin,
Hanna
Hanna
-
- Harrastelija
No älä, täälläkin on vaan kuunneltu podcastia ja pistelty kanavatyötä, eikä sanaakaan ole tullut ruudulle. Kanavakankaaseen on kyllä tullut pistoja senkin edestä.
Parhain terveisin,
Hanna
Hanna
Jäin H.U.H.T.I.ssa 270 sanaa siitä, mitä olin ajatellut saada tänään aikaiseksi eli ensimmäisen luvun uudelleenkirjoitus. Ei pitäisi valittaa, näpyttelin kuitenkin yli 700 sanaa.
minulla on tarjota vain
paljas sieluni
paljas sieluni
-
- Harrastelija
Ei löydy näyttelijää hahmolle, ei. Okei, okei, mä kahlaan vasta ekaa sivua niistä, mutta siitä huolimatta. Nimi on jo valmiina, ikä samoin, mutta näyttelijää ei löydy vaikka kuinka etsii. Jokaisen ehdokkaan olen joutunut tähän asti hylkäämään. Haluaisin kovasti uskoa, että oikea ehdokas löytyy vielä. Mutta aikaa tämä vie, sen voin sanoa.
Parhain terveisin,
Hanna
Hanna
-
- Harrastelija
Mä olin jo aivan varma, että nyt se nimi löytyi. Ja löytyihän se, vaimolle. Mutta sitten mä rupesin kattomaan aviomiehen nimeä, ja tajusin, että ei ei ei, ei nämä kuulu tähän sukuun ollenkaan. Surkeus! Ehkä se yksi suku saa nyt taas lisää ihmisiä, kun yritän ympätä nämä ihmiset sinne.
Parhain terveisin,
Hanna
Hanna