Pyytämääsi käyttäjää ei ole olemassa.

Tälle alueelle voit jättää palautetta yhteisön toiminnasta, kehitysehdotuksia ja kysyä kysymyksiä, jos et tiedä, mistä jokin löytyy tai minne postata jokin asia.
Quirinea
Kiltavalvoja
Sanamäärä: MARRAS 1803/3600 min
Viesti:

Pyytämääsi käyttäjää ei ole olemassa.

Viesti Kirjoittaja Quirinea »

Tällaisen viestin sain, kun yritin lähettää Haikailutaiteelle yksityisviestiä (kyse oli esilukijoista, ja olen jo tainnut joskus aikaisemmin ilmoittautua, eli ei akuutti ongelma).

Sähläsin ensin, kirjoitin viestin ilman otsikkoa, ja sain siitä virheilmoituksen. Lisäsin otsikon ja silmille hyppäsi tuo.
Haikailutaide oli valmiiksi poimittuna, koska olin lähtenyt kirjoittamaan viestiä profiilista poimimalla.

Ja jotenkin en usko että minut olisi blokattu. :roll:
haikailutaide
Riimittelevä runomestari
Viesti:

Re: Pyytämääsi käyttäjää ei ole olemassa.

Viesti Kirjoittaja haikailutaide »

oho :0 mulla ei kyllä foorumiosaaminen riitä tämmöiseen sanomaan että mistä johtuu. Mutta voin laittaa sulle viestiä itse ja kokeillaan, toimiiko niin päin!
Kirjoitan eeppistä folklore-fantasiaa aikuiseen, mutten "kummaan" tyyliin; SuSu ja Pusu samassa Maailmanjärven maailmassa, Yksisarviset jossain muualla.
Hautumassa myös historiallinen romantasia-aihio ja lasten/nuorten hevoskirjasarja.
Southpaw
Kiltamestari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Southpaw »

Mäkin koitan laittaa haikailutaiteelle jonkin testausviestin nyt tässä ja katson saanko toistettua ton virheilmoituksen.

Edit: Okei, testaisn nyt toleen etten eka laittanut viestille otsikkoa (siitä tuli oma virheilmoitus kuten sanoit) ja sit laitoin otsikon ja koitin lähettää uudestaan. Mulla ei kuitenkaan tullut tuota käyttäjän puuttumista vaan viesti lähti ilman ongelmia niin en saanut toistettua tilannetta silleen että näkisin mitä siinä tapahtuu :roll:
Keskeneräiset ja niiden sanamäärät
Kuoleman Jumalatar: 128,649
Tie ninjaksi: 10,838
Quirinea
Kiltavalvoja
Sanamäärä: MARRAS 1803/3600 min
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Quirinea »

Saattoi olla jokin tilapäinen foorumihärö. Tosiaan en yrittänyt enempää kun tajusin, että olen jossain vaiheessa jo sen pyydetyn viestin lähettänyt.
Vastaa Viestiin