Tämä keskustelu on tehty Aelin sukkanukkenormikäyttäjällä. Tämän keskustelun saa mm. vapaasti liputtaa tai käyttäjän asettaa vihamieheksi ja valvojat saavat mm. testata voimiaan tähän käyttäjään kirjoittamalla muistiinpanoja, antamalla varoituksia ja lyhytaikaisia porttikieltoja (ei ip-osoitteen perusteella).
Loin tämän keskustelun ja käyttäjän, jotta pääsen itse testaamaan eri toimintoja. Kokeilkaa muutkin ihan vapaasti mitä koskaan haluattekaan kokeilla!
- Ael
Minut saa liputtaa!
Minut saa liputtaa!
Viimeksi muokannut Ael, 20 Tammi 2024 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aelin sukkanukke
-
- Harrastelija
Re: Minut saa liputtaa!
En tiedä mikä sukkanukke on. Olen kyllä kuullut nyörinukesta mutta sukkanukke ei sano mitään.
Ja sehän minun vielä piti sanoa, että editointi on sitten sallittu, jos tarvitaan. Ja jos linkit eivät aukea, niin saa ja pitääkin sanoa. Ja jos quotet ovat päin seiniä, niin saa editoida. Ihan luvan kanssa.
Ja sehän minun vielä piti sanoa, että editointi on sitten sallittu, jos tarvitaan. Ja jos linkit eivät aukea, niin saa ja pitääkin sanoa. Ja jos quotet ovat päin seiniä, niin saa editoida. Ihan luvan kanssa.
Parhain terveisin,
Hanna
Hanna
Englanniksi on olemassa tällainen termi kuin "sock puppet (account)", suomeksi vakavammassa mielessä näköjään "haamuhenkilö" tai "valehenkilö". Vakavammassa mielessä termi tarkoittaa sitä, kuinka jossain yhteisössä yhdellä ihmisellä on useampi tili, joilla esitetään useaa eri henkilöä. Sukkanukke on vähän tuollainen leikkimielisempi ilmaus sock puppetista. Täällä tuota ilmausta on käytetty huomattavan paljon leikkimielisemmin, eli kyseessä on minun kakkostilini, jolla pääsen testaamaan foorumin toimintoja peruskäyttäjän näkökulmasta ja lisäksi sille saa käyttäjät ja moderaattorit testata erilaisia toimintoja. Olen itse hyvin avoimesti kummankin tilin takana.HannaTulijoki kirjoitti: ↑11 Maalis 2024 17:50 En tiedä mikä sukkanukke on. Olen kyllä kuullut nyörinukesta mutta sukkanukke ei sano mitään.
-
- Harrastelija
Aaa, right! No nyt mä alan päästä kartalle. Enhän mä tajunnu yhtään! Ku yleensähän toi on niin kiellettyä ku olla voi. Mutta jos sä ja tiimi tiedätte ja menette samoilla säännöillä, niin sittenhän sen pitäisi olla OK.
Viimeksi muokannut HannaTulijoki, 12 Maalis 2024 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Parhain terveisin,
Hanna
Hanna
- Quirinea
- Kiltavalvoja
- Sanamäärä: Raapaleita 74 / 100
- Viesti:
Tai pitäisikö sanoa nyrkkeilysäkki. Johon on tarkoitus (ihan teknisestä syystä) kokeilla kaikenlaista jota toivottavasti ei tarvitse kohdistaa yhteenkään kanssakiltalaiseen.
H.E.I.N.Ä.16046 / 16000 sanaa
Sääntö menee meillä näin:HannaTulijoki kirjoitti: ↑11 Maalis 2024 18:16Aaa, right! No nyt mä alan päästä kartalle. Enhän mä tajunnu yhtään! Ku yleensähän toi on niin kiellettyä ku olla voi. Mutta jos sä ja tiimi tiedätte ja menette samoilla säännöillä, niin sittenhän sen pitäisi olla OK. Itse en kaipaa moden hommia alkuunkaan. Tulisi vain hirveä stressi ja ahdistus ja kohta olisi niin softa kuin foorumi solmussa, kun minä stressaantuneena tekisin kauhealla kiireellä asioita.
Useita tunnuksia saa olla, kunhan niillä ei esitetä useita eri ihmisiä. :)Tapio Lappaja kirjoitti: ↑01 Joulu 2023 01:33Älä esitä jotakuta toista. Jos sinulla on useita tunnuksia, älä käytä niitä usean henkilön esittämiseen tai rangaistuksien välttelemiseen.
Hah, ihan totta!